Magyarország első mozgás kereső és kategorizáló oldala.

Kategória: Mozgás

Az erőtől duzzadó, izmos felsőtest kidolgozása közben - néha tapasztalt sportolók - is elfeledkeznek a lábak megerősítéséről. Egyre kevesebb helyen, de azért még mindig tipikus látvány néha az adonisz felsőtestű, ifjonc sportember pipaszár lábakkal. Kiváltképp fiatalabb korban van ez így, amikor még brahi a „gyurni vazze”, szaktanács, netán személyi edző segítsége nélkül. A következőkben mutatunk érveket, miért érdemes mégis odafigyelni a felsőtest mellett a szépen kidolgozott combokra, lábakra is. Mindezt egy olyan gyakorlat emlegetésével, amiről méltánytalanul elfeledkeztek.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

A következő sorokkal felélesztünk egy klasszik’ mellizom gyakorlatot, amelyet közkedveltsége miatt nem magyarázunk túl, inkább ráirányítjuk a figyelmedet. Olvashatsz még gyakori hibákról, amikre érdemes figyelned végzése közben. A nagy súlyokkal is végezhető gyakorlat mellizmod felső részére hat, nem kell hozzá más, mint két egykezes súlyzó. Lássuk!

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Lelkes vagy a sportban? Nem baj, csak vigyázz: túlzásba ne vidd! Sok sportoló, például testépítő esik bele abba a hibába, hogy teste figyelmeztető jel(zés)ei ellenére túltolja az edzéseket, ami bizony motiváció és ne adj’ Isten az egészsége kárára is mehet. Szóval: vigyázz, ne vidd túlzásba! Hogy hogyan tudod kivédeni a túledzettséget? Arról szólnak a következő sorok!

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Az internet telis-tele van olyan fitnesz tippekkel, amikről az úgynevezett „szakértők” váltig állítják, hogy működik. Egy kicsit talán furcsának is találod, de mégis kipróbálod, hiszen mi baj lehet belőle? Aztán persze eredményt nem hoz egyik sem. Most olyan tippeket szedtünk össze nektek, amiknél az volt az érzésünk, hogy kontárság az egész, aztán kiderült: mégis működnek!

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Aki ezt csinálja rendszeresen, az bizony igencsak szálkás lesz, hiszen turbón égeti a kalóriát, ráadásul jelentősen javítja szervezete oxigénfelvételét, amely az edzés vége után is életben tartja a zsírégető folyamatokat. Több tiszta izomtömeg, javuló kondi heti 3x30 perc – ezek a sprint kulcsszavai.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

A klasszikus edzőtermek jól megszokott és megszeretett szerkezete, amit hölgyek és urak előszeretettel használnak. Érdekes, hogy a hölgyek az edzés elején, míg a férfiak annak végén esnek neki, hogy fejlesszék mellizmukat, különösen annak belső részeit. A szerkezet népszerűségének titkáról az alábbiakban olvashatsz.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Még mindig sokan hiszik, hogy a súlyzós edzést hiba kombinálni a kardió típusú mozgásokkal, például a futással vagy aerobikkal, mondván: azok leépítik a gondosan felszedett izomtömeget. Holott - remélhetőleg ezt még többen tudják: ez nem így van. A jól megtervezett súlyzós edzésed kardióval kombinálva csodákra képes és nem leépíti, ellenkezőleg: gyarapítja izomtömeged, valójában nélkülözhetetlen ahhoz. Mindezt az aerobik és egyéb kardió mozgások példáján keresztül mutatjuk be.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Minden izmod alaposan megdolgoztathatod ezzel a mozgásformával, ha az őszi-téli hónapokban nem tudsz a szabadban mozogni és szívesen mennél edzőterembe. A nyújtó és erősítő mozdulatok a mélyen fekvő izmaidat dolgoztatják meg, javítják alakodat, tartásodat, légies és könnyed leszel. A mozgásokat ma már gépekkel is segítik.

Bővebben...

2. oldal / 12

Go to top