Magyarország első mozgás kereső és kategorizáló oldala.

Kategória: Mozgás

A fenék izmainak megdolgoztatására nagyon sokan a guggolásra esküsznek, és jól is teszik, hiszen igen hatékony gyakorlat ez az előbb említett célra, ám nem az egyetlen. Edzőteremben és otthon is végezheted a hátrarúgást, amely szintén garancia a sikerre formás popsi téren.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Ha edzel, akkor bizony előfordul néha, hogy megsérülsz, megrándulsz, meghúzódsz itt-ott. Ám még mielőtt pirulákhoz nyúlnál gyógyírként, fordulhatsz máshová is, például a természet nevű gyógyszertárhoz. Rengeteg hatékony gyógynövény van sportsérülés kezelésére és a fájdalom csillapítására, egy közülük az árnika.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Ez a gyakorlat a fűrészizomra (is) hat!

A térdemeléses húzódzkodás gyakorlatának legnehezebb tényezőjét gyakorlatilag nem lehet megfogni. Ez nem más, mint a gravitáció. A gyakorlat végzését ugyanis ez a jelenség nehezíti, éppen ezért lehet gyors hatást várni tőle. Jobb azonban, ha kipróbálása előtt más erősítésekkel és némi plusz izommal növünk fel ehhez a gyakorlathoz.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Minden percét élveztem – ezzel a mondattal jött ki egy fiatal lány a minap az egyik székesfehérvári edzőteremből, ez volt élete első köredzése. Azt is mondta: nagyon élvezte, hogy a gyakorlatok ritmusa megszakította a monotonitást, ami munkakörével együtt jár. A funkcionális köredzés valóban egy hatékony technika, ha szuper erőnlétet és kiugró formát szeretnél.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Remek popsiformáló a guggolás. Számos formája van: legyen szó akár saját testsúllyal, vagy segédeszközökkel végzett válfajairól, vannak általános jótanácsok, amelyeket érdemes megfontolnod a jó eredmény érdekében. Most ezeket vesszük sorba.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

 A víz bizony ellenáll és ezt az ellenállást fel lehet használni egy jó kis erősítő testmozgásra, például vízi aerobik, vagy más néven aquafitnesz formájában. Nagyon szuper fitnesz edzést lehet kihozni ebből, mert mindamellett, hogy erősíti az izmokat, a szívet és a tüdőt, nem terheli az ízületeket, égeti a zsírt és még a bőrödnek is jót tesz.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Amikor 2015 év végén az amerikai MMA világában az ír Connor McGregor 13 másodperc alatt ütötte ki korábban rettegett ellenfelét, Aldot, akkor két dolog történt: a kevert harcművészetek világa új bajnokot avatott. Azóta már volt egy Diaz elleni vesztett meccse. De akkor mindenki az új edzésmódszer, a „movement coaching” felől kezdett érdeklődni, amelynek segítségével az ír versenyző felkészült.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Nem azért, hogy kötekedjek, de sajnos sokan vannak, akik sportolás előtt elfelejtenek bemelegíteni, edzés után pedig lelazítani. Az igazság az, hogy egyszerűen kihagyják, mert nem érzik fontosnak. Persze érthető: aki intenzívebb mozgásra vágyik, vagy amúgyis egy örökmozgó „duracell nyuszi”, annak megülni néhány zizegésmentes percet, netán relaxálni: valljuk be, kész kín. Nekik segíthet a Body Balance, amely nyújt, de erősít is.

Bővebben...

10. oldal / 12

Go to top