Magyarország első mozgás kereső és kategorizáló oldala.

Kategória: Mozgás

Az egyik leghatékonyabb gyakorlat a mellizmok edzésére, amellyel erőteljes hatást lehet elérni. A mellizmok mellett dolgoztat több más izomcsoportot is, nem kell hozzá más, mint egy vízszintes pad, egy masszív rúd megpakolva súlyokkal és indulhat is a móka. Ugye már Te is kitaláltad, melyik gyakorlatról van szó?

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Egy igazán szuper popsi és comberősítő gyakorlatról olvashatsz a következőkben, amelyet akkor ajánlunk, ha épp közbejön valami, és nem tudsz eljutni edzésre, de mardos a lelkiismeret, hogy mégiscsak jó lenne mozogni valamit. A gyakorlat otthon is végezhető, segítségével néhány röpke perc alatt alaposan lefáraszthatod magad.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Egy kemény edzés után tudjuk, hogy hol és mi okoz kellemetlen szagokat. Bizonyos szagproblémák ugyanakkor komolyabb gondra is utalhatnak. Cukorbetegség, gombás fertőzés, sőt húgyúti fertőzés is állhat a háttérben.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Egy újabb fizikumodat javító gyakorlattal és azok leggyakoribb hibáival ismerkedhetsz meg a következőkben. Ha helyesen végzed, akkor ismét egy lépéssel közelebb kerülhetsz egy egészségesebb és fittebb alakhoz (különösen a szép combokhoz és a kerek popsihoz), ám ha rosszul, akkor felesleges és elkerülhető stressznek teszed ki ízületeidet. Vagyis ez esetben is él a közmondás: „a gyakorlat teszi a mestert.” Különösen, ha ezt a gyakorlatot helyesen végzed!

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Egyszerű kivitelezésű, páratlan gyakorlat, amelyet használhatsz a tricepszed, vállaid és hasizmaid edzésére. Ahány kultúra és mozgási rendszer, annyi neve van. A gyakorlat kiinduló helyzete a guggolótámasz, innen kell lassan áthelyezned egész testsúlyod a karjaidra, miközben könyökhajlítással közelíteni a fejed, a könyököd és a lábfejed a talaj felé, ezután pedig visszanyomni magad.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Bár nem tekintünk rá sportként, hanem inkább a kultúra részének tekintjük, mégis egy egész testet átmozgató, intenzív mozgásforma. Kis túlzással azt lehet állítani, hogy egy kemény edzés, amely fejed búbjától a lábujjadig alaposan átmozgat méghozzá egészen szokatlan módon: egy-egy testrészt a többitől elszigetelve mozgatnak a gyakorlás során, vagy különböző testtájak más-más módon mozognak a zene hatására. Már biztos kitaláltad: a keleti eredetű táncok összefoglaló neve, a hastánc egy igazi női sport, amelynek egészségre gyakorolt pozitív hatásait most Te is megismerheted!

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Bár a statikus has gyakorlatairól szinte mindenkinek a plank jut eszébe, azért egy jó edző és persze a mi tarsolyunkban (is) van még muníció ezen a téren. Igazi haserősítő, sőt tulajdonképpen egész törzset megmozgató gyakorlatot tartogatunk a következő sorokban, amely kirobbanó formába hoz, és gyakorlottaknak még vért izzadni sem (nagyon) kell miatta, hiszen szabadban végezve gyorsabban múlik az idő és szinte észre sem veszed, hogy végzed.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Egészen megdöbbentő tanulmány (nevezzük így) látott napvilágot nemrégiben a káromkodás edzésre gyakorolt pozitív hatásáról. Nem vicc a történet, hiszen a tanulmányt egy pszichológiai társaság, a British Psychological Society kutatása alapján készítették el.

Bővebben...

1. oldal / 9

Go to top