Magyarország első mozgás kereső és kategorizáló oldala.

Kategória: Mozgás

Egyszerű kivitelezésű, páratlan gyakorlat, amelyet használhatsz a tricepszed, vállaid és hasizmaid edzésére. Ahány kultúra és mozgási rendszer, annyi neve van. A gyakorlat kiinduló helyzete a guggolótámasz, innen kell lassan áthelyezned egész testsúlyod a karjaidra, miközben könyökhajlítással közelíteni a fejed, a könyököd és a lábfejed a talaj felé, ezután pedig visszanyomni magad.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Bár nem tekintünk rá sportként, hanem inkább a kultúra részének tekintjük, mégis egy egész testet átmozgató, intenzív mozgásforma. Kis túlzással azt lehet állítani, hogy egy kemény edzés, amely fejed búbjától a lábujjadig alaposan átmozgat méghozzá egészen szokatlan módon: egy-egy testrészt a többitől elszigetelve mozgatnak a gyakorlás során, vagy különböző testtájak más-más módon mozognak a zene hatására. Már biztos kitaláltad: a keleti eredetű táncok összefoglaló neve, a hastánc egy igazi női sport, amelynek egészségre gyakorolt pozitív hatásait most Te is megismerheted!

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Bár a statikus has gyakorlatairól szinte mindenkinek a plank jut eszébe, azért egy jó edző és persze a mi tarsolyunkban (is) van még muníció ezen a téren. Igazi haserősítő, sőt tulajdonképpen egész törzset megmozgató gyakorlatot tartogatunk a következő sorokban, amely kirobbanó formába hoz, és gyakorlottaknak még vért izzadni sem (nagyon) kell miatta, hiszen szabadban végezve gyorsabban múlik az idő és szinte észre sem veszed, hogy végzed.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Egészen megdöbbentő tanulmány (nevezzük így) látott napvilágot nemrégiben a káromkodás edzésre gyakorolt pozitív hatásáról. Nem vicc a történet, hiszen a tanulmányt egy pszichológiai társaság, a British Psychological Society kutatása alapján készítették el.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Fia barátnőjének néznek egy 50 éves anyukát, aki a világon semmi mást nem csinál, „csak” edz...méghozzá minden áldott nap! Lehet, hogy ezek az ázsiai nők tudnak valamit?

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Új táncos edzésforma hódít a nagyvilágban, amely hatékony zsírégető, jó kis kardióval tarkított mozgásvilágot vihet életedbe. Sokan hasonlítják a zumbához, de vannak különbségek is. A bemelegítést és edzés végi nyújtást nem számítva 45-60 perces intenzív táncra készülj, ha kipróbálod: a sh'bam – ot.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Ha jó az egyensúlyod, netán tornász alkat vagy (és esetleg még tornász múltad is), akkor a Te gyakorlatod a fekvőtámaszok királya: a kézenállásból nyomás. Nehéz kivitelezni, így fokozatosan gyakorold, ha nem megy, eleinte csak félig ereszed le. Akkor végezd, ha jó az alapkondid!

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Sok (főleg profi) sportoló küzd ízületi fájdalmakkal, hiszen a sportolással együttjár a sérülés veszélye is, ráadásul a profi, napi több órát igénybe vevő edzések alapból is igénybe veszik, koptatják ízületeid! Ez pedig fájdalommal jár, ám a tabletták helyett van megoldás. Ez nem más, mint egy olyan anyag, amit nem feltétlenül fájdalomcsillapítóként ismersz!

Bővebben...

1. oldal / 9

Go to top