Magyarország első mozgás kereső és kategorizáló oldala.

Kategória: Mozgás

Egyszerű kivitelezésű, páratlan gyakorlat, amelyet használhatsz a tricepszed, vállaid és hasizmaid edzésére. Ahány kultúra és mozgási rendszer, annyi neve van. A gyakorlat kiinduló helyzete a guggolótámasz, innen kell lassan áthelyezned egész testsúlyod a karjaidra, miközben könyökhajlítással közelíteni a fejed, a könyököd és a lábfejed a talaj felé, ezután pedig visszanyomni magad.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Bár nem tekintünk rá sportként, hanem inkább a kultúra részének tekintjük, mégis egy egész testet átmozgató, intenzív mozgásforma. Kis túlzással azt lehet állítani, hogy egy kemény edzés, amely fejed búbjától a lábujjadig alaposan átmozgat méghozzá egészen szokatlan módon: egy-egy testrészt a többitől elszigetelve mozgatnak a gyakorlás során, vagy különböző testtájak más-más módon mozognak a zene hatására. Már biztos kitaláltad: a keleti eredetű táncok összefoglaló neve, a hastánc egy igazi női sport, amelynek egészségre gyakorolt pozitív hatásait most Te is megismerheted!

Bővebben...

Kategória: Riportok/Beszámolók

Közös sportolásra ösztönöz a Decathlon

„Kezdj bele, és nem leszel egyedül!” – ezzel a mottóval buzdítja több formában is a piacvezető Decathlon áruházlánc mozgásra az egész országot. Magyarországon több mint 4 millió ember soha nem sportol, így ennek a kezdeményezésnek a legfőbb célja, hogy olyanok is megismerkedhessenek a rendszeres testmozgás örömével, akik ezelőtt nem mozogtak.

Bővebben...

Kategória: Táplálkozás

Íncsiklandó, frissítő, vitaminokban gazdag, gyorsan regenerálja edzés után megfáradt tagjaidat! Ennek a gyümölcsnek ezekben a napokban van a szezonja, amely - a fent sorolt jótékony hatásai mellett - remekül méregtelenít, ezenkívül pedig számos betegség megelőzésében nyújt hatékony segítséget.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Bár a statikus has gyakorlatairól szinte mindenkinek a plank jut eszébe, azért egy jó edző és persze a mi tarsolyunkban (is) van még muníció ezen a téren. Igazi haserősítő, sőt tulajdonképpen egész törzset megmozgató gyakorlatot tartogatunk a következő sorokban, amely kirobbanó formába hoz, és gyakorlottaknak még vért izzadni sem (nagyon) kell miatta, hiszen szabadban végezve gyorsabban múlik az idő és szinte észre sem veszed, hogy végzed.

Bővebben...

Kategória: Táplálkozás

A fenti kérdést inkább a „mit igyunk?”-nak kellene megelőznie, hiszen edzések után elsődleges a folyadékpótlás, ám ha ez megvan, akkor jöhet egy feltöltő, tápanyagdús étkezés, amelynek elsődleges célja a kimerült szénhidrátraktárak feltöltése és a szervezet számára olyan tápanyagok biztosítása, amely elősegíti a megfelelő regenerációt.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Egészen megdöbbentő tanulmány (nevezzük így) látott napvilágot nemrégiben a káromkodás edzésre gyakorolt pozitív hatásáról. Nem vicc a történet, hiszen a tanulmányt egy pszichológiai társaság, a British Psychological Society kutatása alapján készítették el.

Bővebben...

Kategória: Táplálkozás

Hazánkban egyre nagyobb területen termesztik azt a szuper zöldséget, amellyel májusban tele vannak a piaci standok, és amely szezonja idején nem hiányozhat egy sportoló étrendjéből. Bár a hazai termés igen nagy része, több mint 90 százaléka külföldre, elsősorban Németországba kerül, hazánkban is egyre több rajongója van a zöldség pörköltök alapjának: a spárgának.

Bővebben...

1. oldal / 16

Go to top