Magyarország első mozgás kereső és kategorizáló oldala.

Kategória: Mozgás

Méghogy fekvenyomás nélkül nem lehetnek tökéletes, kidolgozott mellizmaid? Ki mondta? Biztos nem az, aki rendszeresen végez fekvőtámaszt és tolódzkodást. Ez a két gyakorlat ugyanis alaposan megdolgoztatja és formálja mellizmaid, méghozzá mindegyik máshonnan, így az eredmény rövid időn belül garantált lesz. Mutatjuk a hatásukat!

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Egy amerikai kutatás szerint a kerek popsi leghatékonyabb gyakorlata a kitörés. A kis-, közép-, és nagy farizmok egyaránt hatékony edzését érheted el vele, illetve a combhajlító izmod is alaposan megdolgoztathatod. A tökéletes popsi mellett tökéletes lábat is eredményez a kitörés, amelynek számos verziója van. Mi ezúttal mutatunk kettőt.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Egy felmérés szerint egy átlagos nőnek 31-szer változik a ruhamérete felnőtté válása után. Kiderítették azt is, melyek azok az életszakaszok, amelyek a leginkább hizlalnak. Mutatjuk, mert ha ennek tudatában vagy, akkor nagyobb körültekintéssel tudod megtervezni sporttáplálkozásod és „leghizlalóbb” időszakaidban intenzívebb edzésbe foghatsz.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Sok anyuka már a szülés után alig bír magával, és azon van, hogy leadja a terhesség alatt felszedett kilókat - bármi áron. Ennek azonban nem így kellene lennie...

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Robbanékonyság, erő, sebesség – ezek a hívószavai a pliometrikus fekvőtámasz hazánkban is egyre népszerűbb gyakorlatának. A népszerűség talán abban rejlik, hogy viszonylag gyors fejlődés és látványos izomgyarapodás érhető el e gyakorlat segítségével, így ha álom testet szeretnél a strandszezonra, akkor ezt a mozdulatot már most érdemes beépíteni edzésedbe.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Intenzív köredzés végezhető kettlebellel. A lentebb olvasható hatékony gyakorlatokkal kombóban kaphatod a zsírégetés-szálkásítás kettősét, ráadásul nem is kell unalomba süllyedned.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Akár hiszed, akár nem, a pozitív gondolkodás javítja az izomépítést és annak minden folyamatát. Vagyis ebből a szempontból igaz a címben megfogalmazott állítás, miszerint izmot a gondolatokkal is lehet építeni. Ám van egy „rossz” hírem: ettől még kell mozogni és edzeni, mert a pozitív gondolkodás csak egy, tehát „1” fontos kelléke edzésednek, a másik pedig a súlyzód, köteled, vagy saját testsúlyod és egyéb más kellékeid, ami szintén hozzájárul izomtömeged gyarapodásához.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Méltatlanul elfeledett gyakorlata a mell – és hátizmok edzésének a negatív padon végzett áthúzás. Az edzéstervekből sokan néhány alkalom után kihagyják, pedig a helyes végzése a teljes mellizmot megdolgoztatja, de a vállakat, a tricepszet és a hátat is. Érdemes kis súlyokkal végezni, mert a gyakorlat lényege éppen az, hogy minél hátrébb és lejjebb tudd engedni a súlyt.

Bővebben...

5. oldal / 12

Go to top