Magyarország első mozgás kereső és kategorizáló oldala.

Kategória: Táplálkozás

Az őszi-téli időszakban rendkívül értékes vitaminforrás, amely feltölti szervezeted energiával, és talán még az edzés is jobban megy tőle. A Kínából származó növény a 18. századtól van jelen Európában és nevezik brüsszeli káposztának is, merthogy a 19. században ott nemesítették. Érdemes enni, mert rendben tartja koleszterinszinted, ezt már a rómaiak is tudták.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Aki ezt csinálja rendszeresen, az bizony igencsak szálkás lesz, hiszen turbón égeti a kalóriát, ráadásul jelentősen javítja szervezete oxigénfelvételét, amely az edzés vége után is életben tartja a zsírégető folyamatokat. Több tiszta izomtömeg, javuló kondi heti 3x30 perc – ezek a sprint kulcsszavai.

Bővebben...

Kategória: Riportok/Beszámolók

Megnyerte a FIA Közép Európai Zónabajnokságot, jelenleg vezeti a magyar elszámolást, és úgy edz akár egy ökölvívó – mint mondja ez és az ő sportja, az autóversenyzés nem is áll olyan távol egymástól. Nemrégiben lehetett hallani a 2015-ös forma autós magyar bajnok, Magyar Jánosról, aki ebben a szezonban egyszerre három sorozatban vett részt. Janit sűrű programja közepette kérdeztük.

Bővebben...

Kategória: Táplálkozás

A reggeli talán a legfontosabb étkezés, különösen egy sportoló számára. Ezzel indítod napodat, ami így meg is határozza azt. Lássuk, a világ különböző pontjain mit esznek az emberek, nemcsak a sportolók.

Bővebben...

Kategória: Táplálkozás

Kínában és Közép-Amerikában évezredek óta élelmiszerként használják, napjainkban a természet természetes csodaszereként tekintenek rá, amely kiváló kiegészítője lehet sportos életmódodnak, hiszen vitaminjai és ásványi anyagai energiával töltenek fel a hétköznapokban különösen akkor, ha kemény edzésekkel formálod magad. Ne kivonatokban és szárított formában gondolj rá, termeszd inkább magad!

Bővebben...

Kategória: Mozgás

A klasszikus edzőtermek jól megszokott és megszeretett szerkezete, amit hölgyek és urak előszeretettel használnak. Érdekes, hogy a hölgyek az edzés elején, míg a férfiak annak végén esnek neki, hogy fejlesszék mellizmukat, különösen annak belső részeit. A szerkezet népszerűségének titkáról az alábbiakban olvashatsz.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Még mindig sokan hiszik, hogy a súlyzós edzést hiba kombinálni a kardió típusú mozgásokkal, például a futással vagy aerobikkal, mondván: azok leépítik a gondosan felszedett izomtömeget. Holott - remélhetőleg ezt még többen tudják: ez nem így van. A jól megtervezett súlyzós edzésed kardióval kombinálva csodákra képes és nem leépíti, ellenkezőleg: gyarapítja izomtömeged, valójában nélkülözhetetlen ahhoz. Mindezt az aerobik és egyéb kardió mozgások példáján keresztül mutatjuk be.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Minden izmod alaposan megdolgoztathatod ezzel a mozgásformával, ha az őszi-téli hónapokban nem tudsz a szabadban mozogni és szívesen mennél edzőterembe. A nyújtó és erősítő mozdulatok a mélyen fekvő izmaidat dolgoztatják meg, javítják alakodat, tartásodat, légies és könnyed leszel. A mozgásokat ma már gépekkel is segítik.

Bővebben...

1. oldal / 18

Go to top