Magyarország első mozgás kereső és kategorizáló oldala.

Kategória: Táplálkozás

Világszerte egyre nagyobb gond az elhízás, sokaknál pedig az okoz problémát, hogy bár beiktatnak több-kevesebb mozgást heti rendjükbe, mégsem képesek fogyni. Ez pedig lelki problémákhoz és az egészséges vezető út feladásához vezethet. Mi most abban segítünk Neked, hogy melyek azok az ételek, amelyeket érdemes kerülnöd, vagy legalábbis nem olyan formában elfogyasztanod, amelyeket eddig megszoktál.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

Egy klasszikus gyakorlat nem éppen hétköznapi változatát mutatjuk meg Neked. Hatására alaposan megdolgoztathatod combfeszítő izmaidat, sőt popsidat is, méghozzá olyan módon, amelyet a klasszikus változattal nem. A gyakorlathoz nem kell más, mint egy speciális keret – még jó, hogy a konditermekben mindez fellelhető.

Bővebben...

Kategória: Táplálkozás

A dopping szóhoz csupa-csupa negatív jelző, tiltott teljesítményfokozás, miegymás társul, most azonban mutatunk egy olyan szuperélelmiszert, amellyel anélkül érhetsz el javuló kondit, növekvő teljesítményt, hogy bármi rosszat tennél magad, vagy a törvény ellen.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

A profik gyakorlata, úgyis lehetne fogalmazni a gyakorlottak mozdulata, amely egy teljes új érzetet hozhat mindennapi sporttevékenységedbe. Gyakorlással, és ami nagyon fontos, a fokozatosság elvének betartásával elsajátíthatod, aminek eredményeképpen alaposan megerősítheted törzsed izmait, és színt vihetsz mindennapi mozgásodba.

Bővebben...

Kategória: Táplálkozás

A következőkben csupa egészséges(nek mondott) dologról fogsz olvasni. Ám nem minden, az egészség fogalmával társított étrend, vagy étel fogyókúrás is. Van tehát némi fogalmi zavar, amit épp itt az ideje rendbe tenni. Persze nem bírálni akarunk, vagy fejjel neki rohanni az ilyen étkeknek, mint egy kos, csupán felhívjuk a figyelmed a fogyókúra és ezen étrendek/ételek közötti hibás következtetésekre.

Bővebben...

Kategória: Mozgás

A fogyás, más szóval zsírégetés felgyorsításának egyik módja: a kardió. Ám szakemberek azt mondják: egy idő után szervezeted hozzászokhat a kizárólag kardió típusú edzésekhez, ami ahhoz vezethet, hogy a zsír kiürülése stagnálni kezd. Van azonban egy remek módszer arra, hogyan egészítheted ki a kardió edzést, hogy anyagcseréd sebessége a fogyáshoz szükséges szinten maradjon. Fontos azonban: ehhez a módszerhez elengedhetetlen a megfelelő táplálkozás.

Bővebben...

Kategória: Riportok/Beszámolók

Dönts jól, változtass (eddigi egészségtelen, mozgásszegény) életeden, keress hozzá barátokat, és mindjárt könnyebben megy – tanácsolja Katus Attila világ- és Európa–bajnok sportaerobik versenyző. Attilát annak kapcsán kérdeztük, mit tegyen az, aki talán újévi fogadalom gyanánt eldöntötte: változtat eddigi életmódján, és mostantól többet sportol, egészségesen étkezik, vagyis ezentúl, ahogy a klasszikus bölcselet is mondja: „egészséges, szenvedésmentes, boldog és örömteli” életet él majd!

Bővebben...

Kategória: Táplálkozás

Erősebb immunrendszer, növekvő izmok, gyors regeneráció – ezek a legfőbb hatásai annak a csodálatos aminosavnak, amelyet valamikor a 19. század végén fedeztek fel, répa levéből és búzafehérjéből sikerült kivonni. Ma is vita van a tudósok körében arról, hogy valóban rendelkezik-e a fent leírt hatásokkal, mindenesetre a testépítők és az állóképességi sportok művelői előszeretettel fogyasztják, a különféle étrendkiegészítő porokban benne van. Ismerd meg!

Bővebben...

1. oldal / 22

Go to top