Magyarország első mozgás kereső és kategorizáló oldala.

Kategória: Táplálkozás

Néhány éve még azt sem tudtuk, hogy a világon van, mára viszont a magyar konyha kedvelt zöldsége lett egy tökféle, amely a túlsúly elleni harc kedvelt növénye lett. Európai története nem nyúlik vissza túl régre, hiszen az öreg kontinensen csak az 1900-as évek végén jelent meg és lett a francia és olasz konyha, majd szépen lassan a többi nemzet egyik alapzöldsége, különösen ilyenkor augusztusban.

Bővebben...

Kategória: Táplálkozás

Íncsiklandó, frissítő, vitaminokban gazdag, gyorsan regenerálja edzés után megfáradt tagjaidat! Ennek a gyümölcsnek ezekben a napokban van a szezonja, amely - a fent sorolt jótékony hatásai mellett - remekül méregtelenít, ezenkívül pedig számos betegség megelőzésében nyújt hatékony segítséget.

Bővebben...

Kategória: Táplálkozás

A fenti kérdést inkább a „mit igyunk?”-nak kellene megelőznie, hiszen edzések után elsődleges a folyadékpótlás, ám ha ez megvan, akkor jöhet egy feltöltő, tápanyagdús étkezés, amelynek elsődleges célja a kimerült szénhidrátraktárak feltöltése és a szervezet számára olyan tápanyagok biztosítása, amely elősegíti a megfelelő regenerációt.

Bővebben...

Kategória: Táplálkozás

Hazánkban egyre nagyobb területen termesztik azt a szuper zöldséget, amellyel májusban tele vannak a piaci standok, és amely szezonja idején nem hiányozhat egy sportoló étrendjéből. Bár a hazai termés igen nagy része, több mint 90 százaléka külföldre, elsősorban Németországba kerül, hazánkban is egyre több rajongója van a zöldség pörköltök alapjának: a spárgának.

Bővebben...

Kategória: Táplálkozás

Kiváló segítője felkészülésednek a ginzeng. Fokozza regenerációd, erősít, teljesítményeden Te is meglepődsz majd! A ginzeng nem csodaszer…na jó, mégis, hiszen különböző fajainak értékes tulajdonságai fizikai teljesítményed mellett a szellemire is jótékonyan hat.

Bővebben...

Kategória: Táplálkozás

Sportolás során szükséged van szénhidrátra (a só – és folyadékpótlás mellett). A szénhidrátbeviteled optimális módja pedig a sporttevékenység közben: az izotóniás ital, amelynek legnagyobb előnye: a gyors felszívódás.

Bővebben...

Kategória: Táplálkozás

Az edzéshez egyél zsírt! Sokak számára megdöbbentően hathat ez a mondat, hiszen a zsír úgy általában nagy ellensége az egészséges életmódot folytatóknak, pedig bizonyos fajtái akár hasznosak is lehetnek, ha az izomépítés és a súlyvesztés a két fő célkitűzés. Vagyis a zsírbevitel nem egyértelmű, hiszen a különféle zsírok más-más funkciót látnak el.

Bővebben...

Kategória: Táplálkozás

Számos fontos élettani folyamat nélkülözhetetlen közreműködője a D-vitamin, amely egy sportoló számára különösen fontos a megfelelő teljesítményhez. Az immunrendszer működése, a gyulladások csökkentése és úgy általában a betegségmegelőzés mind-mind olyan terület, amely edzésed sikeréhez hozzájárul.

Bővebben...

1. oldal / 4

Go to top