Magyarország első mozgás kereső és kategorizáló oldala.

2. számú popsiformáló gyakorlat

A fenék izmainak megdolgoztatására nagyon sokan a guggolásra esküsznek, és jól is teszik, hiszen igen hatékony gyakorlat ez az előbb említett célra, ám nem az egyetlen. Edzőteremben és otthon is végezheted a hátrarúgást, amely szintén garancia a sikerre formás popsi téren.

 Az edzőtermekben általában van olyan, sokak számára észrevétlenül maradt gép, amely rendelkezik a bokádhoz rögzíthető zsinórral, ezzel sokat tehetsz feszes popsid érdekében. Ezzel a géppel úgy kell elvégezni a gyakorlatot, hogy arccal a súlyok felé állsz, hátralépsz egyet, majd kényelmes magasságig hátra emeled a lábad. Nem árt, ha térded enyhén behajlított és hasizmod is feszül kissé. Fontos, hogy a gyakorlatot ne hirtelen hajtsd végre, hanem lassan, nemcsak oda -, hanem visszafelé is.

Az otthoni változat is remek, nagyon szeretik például, hogy számos mozdulatsort lehet kombinálni ezzel a kiinduló helyzettel. Ha otthon végzed a hátrarúgást, akkor négykézláb kell elhelyezkedned a padlón. A combjaid 90 fokos szöget zárjanak be a talajjal, erre érdemes nagyobb figyelmet fordítanod. Meg arra is, hogy a fejed ne csüngjön, legyen délcegen felemelve. Ezután emeld fel a lábad a fejed fölé. Itt is fontos, hogy lassan, nem kell kapkodni.


Go to top